Fredagsmys!!

Idag hade jag sovmorgon! sköööönt. sen blev det ju skola och efter skolan blev det att åka ut och rida Avve lite i paddocken. Jag hoppade lite idag och han kändes väldigt fin och glad mot hinderna. I morgon kommer det också en ifrån Stockholm som ska kolla på han. Hoppas de gillar honom! Vet inte direkt om det blir några mera tävlingar på gubben men vi får vell hoppas! i sånna fall är det clearonder i Tollastad som jag vill åka på med det beror ju helt på om dom vill köpa han eller inte! annars har det varit en bra dag idag i alla fall tycker jag. får se om jag åker till moa sen med!! kulit kulit!!

Här kommer en bild från en Björn träning :D<33


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Gumman , jag älskar dig! <3333333

2011-04-01 @ 20:30:18
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Hur gick det med Astrid i Skästa? Passade swarovski pannbandet och schockemöhle förbygeln? ;) <3333

2011-04-03 @ 20:51:39
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0