Tävling!!

idag var det tävling i Söderköping :D tävlade:

 L:C: A.0 A.0. 0 fel i grunden och 4 i omhoppningen. Jag hade hoppat 2 hindret i grunden när han stannade typ 7 m innan 3dje hindret men fick fram honnom och han hoppade jättefint på allt ihop. När jag kom till omhoppningen så trodde jag att jag hade 4 fel så jag gjorde en stor volt men dommaren sa ingen ting så det var då jag fick 4 fel ;)<33

L:B: A.0. Stannade i startlinjen som han typ gjorde i L:C men jag gjorde en volt så att vi inte skulle krascha för jag tyckte det var lite nära hindret. men jag kom runt banan jätte fint sen! det var Mountain hors ponny cup också. Jag fick 51 poäng av 64 och -2 för de 4 felen så jag slutade på 49 poäng och kom 2.a i stilen och 6.a med de 4 felen i A.0 ;D

Toppendag idag men hade tyvär inga bilder ifrån dagen så det kommer andra bilder ifrån samma ställe som jag tävlade nu men från förra året :) <333






Kommentarer
Postat av: Amanda

Fick du 4 fel i andra klassen också? :)

Var gärna med och tävla om att bli veckans ekipage! http://iamequestrian.blogg.se/2011/april/bloggtavling.html :)

2011-04-19 @ 23:37:03
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0