Tävling

Söndag: idag var det tävling som stog på schemat. Men det var inte jag som skulle rida idag. Det var ju hennes andra tävling så jag ville se lite hur hon reagerade på hinder osv. så mia fick tävla idag i stället men nästa vecka ska jag ge mig ut på banan för hon gick så himmla bra idag och mia sa att jag hade gjort ett superjobb med henne. Hon hoppade bara en klass idag för det spörägnade HELA tiden.

1 m: 0 fel (unghästklass) Så det blev rosett.

Ser inte ut som att det är 1m för att hon överhoppar sig så mycket...




Kommentarer
Postat av: Niles

Ser kul ut! SKulle själv vilja rida men har inte vågat testa :)

2011-06-19 @ 13:07:32
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Linnea Enmark

Svar: Hej! Jo det går jättebra och jag trivs jättemycket med honom! Det känns så rätt med honom och han är så gullig så jag smälter! :']



Jo han ska få sig en puss från dig :D



Kramar

2011-06-26 @ 20:42:05
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0