Var ett tag sen nu!

Hej har tyvärr inte riktigt hunnit att blogga på sistone för det har varit så mkt med skolan och hästarna att det inte har funnits tid till bloggen men nu tänkte jag börja blogga lite igen!

Idag: har jag varit i stallet och ridit astrid. Jag red ut idag och klättrade en hel del och gjorde några övningar som jag snart ska beskriva. Hon var till en början ganska pigg och tittig vilket är försåeligt för hon har ju inte varit i skogen så många gånger tidigare. Men i slutet så lugnade hon ner sig en aning och var inte alls lika tittig som förut. Så supernöjd idag.

beskriver övningen sen...


Kommentarer
Postat av: Linnea Enmark

Sv; Tack! Jo de har kommit! :)



Kram

2011-06-06 @ 16:47:17
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Bra att du börjat blogga igen, saknat dina inlägg! <333

2011-06-06 @ 20:54:26
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0