Mia träning :D

hej och förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men har hafft fullt upp på senaste tiden med skolarbete och hästarna och det måste ju gå först!

Men idag så har jag varit och tränat med Avve på örsätter för Mia. Det gick superbra och han var väldigt fin! vi tränade mycket på att hästarna skulle vänta och inte rusa ivåg och att de blev lösgjorda. De övningar vi jobbade med för lösgjordheten rekomen derar jag mycket. vi gjorde så att vi överställde dem åt båda håll i trav och gallop och att de då skulle ta våran innerskänkel och inte välta innåt. Det gick super och så hoppade vi en bana på omkring 1.20! han bjöd väldigt fint idag med så det gick jättebra!!

Här kommer några bilder från dagen:









Kommentarer
Postat av: ..

dom dära hindrena ser inte ut att va 120? XD

2011-04-11 @ 18:19:56
Postat av: Patricia !

sv: haha såklart de inte är! jag kan lägga ut några i nästa inlägg om du är så intresserad ;)

2011-04-11 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0