You and me together, nothing is better.

Red min fiiiina häst idag med :D Red lite trimmning på banan. Där jag tränade mycket igång och avsaktingar för den stärkande delen. sedan hoppade jag lite studs och avslutade med 5/2.. Blev inga större höjder då jag red med fast martingal. Men blev ialla fall ett riktigt fint språng på 110.

Det jag behöver jobba på med min häst som med många andra unghästar är att stärka dem och få dem att slappna av i sprången då de kan bli spända. Min häst som är lite het med tar det lite extra lång tid med. men vi är på god väg att få till det! Riktigt kul att se lite resultat med all träning som läggs ner.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Ja, helt grymt ju! Vi borde nästan gå runt så jämt :D <3

2011-11-28 @ 18:21:27
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

Galet fin!

2012-01-03 @ 18:07:49
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0