Ridpassen :D

idag så red jag 2 hästar. Red både min lillasysters C-ponny och min häst :D
Astrid: Dressyrpass idag. Ganska lätt med tempoväxlingar och öppna och slutna. Red henne i ca: 1 timma. Hon var riktigt fin idag och väldigt lydig.
Filur: Red ju min lillasysters c-ponny också. Red ett kortare dressyrpass i och med att han inte är fullt igång men har tänkt sätta igång han helt nu. Han var superfin och jätte lydig. Jag krävde inte lika mycket av han som jag gör av Astrid. Men att han skulle gå på tygeln och lyssna på mig hela tiden tränade jag på.
En liten bild på Filuren :D
Hahahaha bus ponny? x)

Kommentarer
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

hahah, vilken busponny! Galet söt !:D

2011-10-31 @ 21:31:46
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0