Tävlings resultat!

Jag tävlade ju som sagt igår men har inte hunnit att lägga ut något här på bloggen så gör det nu i stället.
Första 120- A0.A0 Hon var riktigt fin och lyfte super över hinderna. Hon var riktigt mjuk och böjlig och vi hittade en bra rytm och fart. I omhoppningen så tog jag inga chanser för jag tycker att det är jätte onödigt om något skulle gå fel eller så så jag fick inte så bra tid men var 0 i både omhoppningen och grunden så jag slutade på en 13 placering. :D
Andra 120- A.0 denna 120 var det alltså bara en grund omgång fast på 11 hinder och 2 kombinationer. Hittade en riktigt bra grundrytm och kunde ta lite kortare svängar eftersom hon är så "liten" och smidig. Vi kom i mål på en riktigt bra tid och slutade som 4 placerad av ca 50 starter :D
Riktigt nöjd över helgen då den bjöd på många fina rundor och en häst som var helt otroligt grym!
Lite bilder som mästerfotografen Moa har tagit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0