Tävlingsresultat

Hallå bloggen! Tidig morgon för mig idag med. Hänger med Moa på tävling där jag ska tävla i morgon. Hann inte riktigt uppdatera när jag kom hem så här kommer gårdagens resultat nu i stället.

110- var hon super fin vi fick ett fint flyt som höll hela banan med 0 fel i både omhoppningen och grunden. Jag chansade dock inget i omhoppningen utan ville ha en fin nolla så jag var precis utanför placering. Riktigt nöjd i alla fall!

120- var hon lika fin. I grunden så var vi 0 för hon hoppade något gudomligt fint i grunden men lite för högt vissa gånger. I omhoppningen blev hon lite trött och slarva men vi kom runt med 3 ner och även där precis utanför placering.

Nu taggar vi till söndag och hoppas på lika fina nollor som min ögonsten bjöd på igår! :D


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Tack för hjälpen pluttan! Imorgon kör vi på Nykyrka igen!! :DD <3

2012-05-12 @ 16:41:39
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0