Min utrustning!

Tänkte prata lite om min utrustning idag. "Bara" det jag har till hästen idag så skriver jag lite om vad jag har för saker till mig själv i morgon.




Stigbyglar-Sprenger säkerhetsstigbyglar, Rekomenderar jag starkt de är böjbara i det svarta partiet och supersköna!

Benskydd- Olympic fram och bak, Bra benskydd som inte ger skav eller glider!

Martingal- Schockemöle, en fin martingal som jag tycker mycket om, rekomenderas med!

Träns- Schockemöle, fint och lagom i storlekarna, rekomenderar jag!

Bett- Vanligt 3-delat, rider inte enbart med detta bett utan byter mycket för att förhindra skav, då använder jag hackamore eller pessoabett!

Sadel- Bates caprilli hoppsadel, luftfylld sadel som passar många olika hästar. jag har den till Både Avve och Astrid.

Pannband- Swarovski, fint pannband att titta på men stenarna kan lätt åka av kan vara den enda nackdelen.

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

AAAAS BRA INLÄGG GUMMAN :D <3333

2011-03-26 @ 19:53:42
URL: http://moajonsson.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

sv: Absolut gumman! :D <3333

2011-03-26 @ 21:21:56
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0