Mina Hästar!

Efter som jag har en alldeles ny startad blogg så hade jag tänkt att presentera mina hästar! :D

Astrid:
Hon är ett 6 årigt sto. som är m.brunt svenskthalvblod. Jag har hafty henne sen hon var 1 år. hon har inte gjort så mkt eftersom hon har haft föl men jag ska ta och starta henne nu i vår snart men för tillfället är hon på tillridning så att det ska gå lite fortare för mig att komma ut på tävlingsbaorna. Hon är uppe hos min hopptränare Louise Haaga som är A-tränare.




Avalanche:
Sedan har jag en D-ponny som heter Avalanche som kallas avve han är m.brun korsning mellan Engelskt fullblod och welch. :) Han är en 10-årig hopp ponny som jag tävlat upp till L:A på med placeringar pch startklar Msv. Han är nu till salu för 90 000. Någon som är intesserad mejla gärna till [email protected]. När jag fick han hade han inte tävlat någonting så jag har gjort ett ganska stort jobb med han. Här kommer en bild på min älskade polle Avve :D





Chanell:
Sedan har vi Astrids gulliga föl som hon fick förra året :DD



Det var mina gulliga hästar! :))<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0