NY!

Nu har jag ju startat en ny blogg. föruta hade jag ju patriciaavve.blogg.se men jag tycke att jag skulle starta en ny och så blev det. först tänkte jag berätta lite om mig själv.

Bloggen kommer att handla om mig och mitt liv med mina hästar och lite tipps m.m...

Jag är en 15 årig tjej som är hästtokig. jag tävlar på min d-ponny avalanche upp till L:A men honom ska jag snart dälja och övergå till min storhäst och börja tävla den lite det är ett sto på 6-år som heter Astrid xd lite konstigt namn men hon är jätte söt! det var lite om mig men orkar typ inte skriva så mycket mer :P får se vad det blir i morgon! ;)



Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Duktig! :D <3333

2011-03-15 @ 08:19:53
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0