NY Design!

Hej på er! Var ett tag sedan jag var igång med bloggen men har inte riktigt haft motivationen eller lusten till att blogga. Kommer i alla fall försöka vara så aktiv som möjligt med bloggen i framtiden.

Min dag: Har varit helt okej. Började ju såklart med skola. Åkte sedan ut till hästen för att rida lite. Det blir ju mörkt så fort så skulle rida vid 4 men det var typ kolsvart. Aja var bara att sätta sig upp och ta ett varv i paddocken (som tur är finns ju lampor).. Hon var riktigt pigg idag och ville inte ställa igenom riktigt till höger men efter lite övertygning i sisådär 1 timma så gav hon med sig riktigt fint. Då skrittade jag av för att få en bra avslutning på det hela. Åkte sedan hem och började  ta itu med pluggandet... Ja så har vell min dag sett ut på ett ugefär x)
Bild från i sommras när vi arbetade på Skäästa :D

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vilken fin bloggdesign (a) <3333

2011-11-08 @ 13:25:41
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0