Fy för höst!

Ja dagen började ju inte sådär superbra. Steg upp för att åka till stallet och det var bara 4 grader ute! :o fy men aja vad gör man inte för sina hästar x)

Vad jag gjort idag:
  • Ridit Astrid.
  • Mockat.
  • Smörjt.
  • Ridit Filur.
  • Gjort fint och städat i bland mina grejor.
  • Puggat i 4 timmar! ;O
Astrid: Red en sväng på fältena. Ställde inga större krav mer än att hon skulle gå i form och i det tempo jag ville hålla. Hon var ganska pigg och dragig men lyssnade fint i slutet. red i ca 45 min.
Filur: Idag blev det ett dressyrpass på lillen. Han var jätteduktig och mycket fin men efter som han inte är igång ordentligt så red jag bara i 30 min. Tränade lite tempoväxlingar och halter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0