Rolig DAG!..

Riktigt slö uppdatering på sistonde men jag har haft så mycket nu på sista tiden så då går bloggen i andra hand...
Tur att det är lov snart i alla fall! :D
Idag så har Jag haft sovmorgon till halv 11! gött sen så har vi haft livräddning i simmhallen! Hahaha det gick ju bra för Linn och mig tillslut i alla fall :))
Sen så blev det att åka te stallet och rida i mörkret.. Har blivit så fruktansvärt mörkt nu på sista tiden men tur att det finns lampor ialla fall. Så jag tog det lite lugnt med pållen och jobbade bara över en liten bock och gjorde henne ordentligt lösgjord. Sedan så red jag mycket öppna och sluta. Det gick jättebra och hon var superfiiiin.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi var helt galet grymma idag :D <3

2011-10-31 @ 15:50:59
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

sv; Helt klart, snyggast på Skästa! :D <333

2011-11-02 @ 20:25:26
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0