There are not many things in life so beautiful as true friendship, and not many things more uncommon.

Måndag: Idag var det dags för en uteritt. Red ca: en timma. När jag rider ut så tränar jag även där. Jag ser till så att hon går i form och jobbar under sig så att hon bygger muskler även där. I backarna så Jobbar jag tempoväxlingar och i nerförsbackarna öppna och slutna (inga branta backar). Hon var jätte pigg idag och tyckte det var enormt kul att få komma ut lite. Men jobbade ändå bra.
Tisdag: Idag så körde jag dressyr/markarbete. Red i ca: 1,5 timme. Jag körde ett intensivt pass med olika övningar som jag fått tips om av mina tränare. I dressyren tränade jag på tempoväxlingar och öppna och slutna. I "hoppnngen" så fokuserade jag på att hon inte fick gå iväg som ofta händer och att hon skulle hoppa runda och fina språng. Red på det vanliga tredelade bättet idag så hon var ganska stark men mjuk och fin, jätte fin i slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0