Träningen igår!

Tänkte berätta lite om träningen igår som var hos fia! Hoppade på gräsbanan. Var HELT själv på träningen idag då de andra fått förhinder men väldigt bra gick det. Hon hoppade jättefint och jag var hur nöjd som helst med henne! awsooom tränare dessutom! Vi hoppade mest bana och lite tekniskt som hon klarade av galant. Det som hon tyckte jag skulle träna på var att rida ordentligt genom svängarna i högervarv då hon gärna böjer sig lite väl mycket när jag svänger. Skulle då trycka mycket mer med ytter skänkeln utan att sakta ner tempot så kom jag bättre till hindret. Det funkar galant nu och nu känner jag värkligen att vi är på topp!
Dagen idag har annars varit ganska jobbig då vi har haft klassturnering i brännboll och sprungit ett enormt långt spår så känner mig helt slut. Och eftersom pollen tränade igår så kan hon få vila lite idag. Ska bara ut till henne och stretcha, borsta, smörja och småfixa lite.
Frän bild från förra gången Moa och jag var i skästa och jobbade, Moa fotade då vi hoppade vattengrav! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0